tradiční výrobce měřicí techniky
English Česky Africa China Español Français Magyar Polski Sweden USA UAE

Servis a technická podpora

Produkty COMET jsou servisovány a opravovány přímo u výrobce.
Při požadavku na opravu (záruční i pozáruční) zašlete, prosím, výrobek do sídla společnosti COMET system s.r.o. a to zásilkovou službou, poštou nebo doručte osobně.

Jestliže již nemáte původní obal, vložte výrobek do kvalitní kartonové krabice. Ujistěte se, že je výrobek bezpečně zabalený, aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození. Před odesláním si pro kontrolu poznamenejte výrobní číslo.

Pro rychlý průběh zakázky vložte do balíku s přístroji vyplněný formulář opravy s těmito údaji:

  • veškeré kontaktní údaje (jméno firmy, doručovací adresa, IČO, DIČ, kontakty)
  • popis závady přístroje
  • zda požadujete zachovat případná data uložená v paměti přístroje (nutno připsat emailovou adresu pro zaslání dat)
  • cenový limit opravy
  • zda je požadována kalibrace od výrobce - COMET, nebo zda je požadována kalibrace od akreditované kalibrační laboratoře
  • které veličiny kalibrovat a ve kterých bodech
  • kontakt na osobu, která může poskytnout doplňující informace

Zásilky adresujte na:

COMET SYSTEM, s.r.o.
SERVISNÍ ODDĚLENÍ

Bezručova 2901
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
ČESKÁ REPUBLIKA

Případnou osobní návštěvu nebo odběr zboží, prosím, domluvte předem telefonicky nebo emailem!

Telefonická zákaznická podpora: Pondělí - Pátek - 8.00 - 15.00