Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace

tradiční výrobce měřicí techniky
English Česky USA Polski Sweden Africa Magyar Español China Français

SERVIS A TECHNICKÁ PODPORA

V případě, že se přístroj nechová podle očekávání, doporučujeme před kontaktováním výrobce nebo před odesláním přístroje na opravu navštívit diskusní forum zaměřené na práci s měřicí technikou COMET.

Produkty COMET jsou servisovány a opravovány přímo u výrobce.
Při požadavku na opravu (záruční i pozáruční) zašlete, prosím, výrobek do sídla společnosti COMET system s.r.o. a to zásilkovou službou nebo poštou.
Jestliže již nemáte původní obal, vložte výrobek do kvalitní kartonové krabice. Ujistěte se, že je výrobek bezpečně zabalený, aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození. Před odesláním si pro kontrolu poznamenejte výrobní číslo.


Při zasílání přístroje na opravu postupujte, prosím, následujícím způsobem:

- vyplňte a vytiskněte formulář opravy
- uveďte zpáteční adresu a kontaktní údaje, včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro zasílání okamžitých informací o stavu objednávky
- popište podrobně závadu přístroje
- pokud je to možné, zašlete přístroj včetně sond
- pokud je závada v komunikaci s počítačem, přiložte i komunikační kabel nebo komunikační adaptér
- pokud výrobek reklamujete v rámci záruky, přiložte také kopii nákupního dokladu (záruční list + faktura)
- pokud již výrobek není v záruce a chcete znát cenu za případnou opravu, přiložte tuto žádost k zasílanému výrobku


Zásilky adresujte na:

COMET system, s.r.o.
SERVIS
Bezručova 2901
756 61  Rožnov pod Radhoštěm


Kontakt na oddělení servisu a technické podpory:

Telefon: +420 571 653 990, linka 22 nebo linka 38
Mobil: +420 734 571 922

e-mail: support@cometsystem.com